• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Linie Lotnicze "Air Nan Di"
#1
LINIE LOTNICZE

AIR NAN DI

[Obrazek: 3_22_11_21_10_27_12.png]

Linie Lotnicze Air Nan Di zostały utworzone 27 września 2021. Jest to państwowe przedsiębiorstwo lotnicze z siedzibą w Wiecznym Mieście, które zamierza obsługiwać zarówno połączenia lokalne, jak i międzynarodowe.

W pierwszej kolejności zostają uruchomione połączenia lokalne, głownie pomiędzy Wiecznym Miastem, a dużymi miastami na wschodzi i zachodzie Protektoratu. Co prawda w Nan Di powstała rozbudowana sieć szybkich kolei - to jednak z racji ukształtowania terenu muszą one omijać góry, co znacznie wydłuża czas podróży. W tej sytuacji celowym jest rozwinięcie lotniczych połączeń wewnętrznych, szczególnie dla celów biznesowych.

[Obrazek: IFw1sI7.png]
Samolot przeznaczony dla połączeń lokalnych PA-318-100

Ważną kwestią jest też zapewnienie sprawnej komunikacji z Imperialną Brodrią, a szczególnie ze stolicą kraju - Broskwą. W tym przypadku również geografia powoduje, że komunikacja lotnicza wydaje się być najbardziej korzystna - ponieważ pomiędzy Nan Di, a centralną i północną Brodrią znajduje się pasmo górskie, co znacznie utrudnia podróże koleją, poprzez znaczne wydłużenie trasy i czasu podróży.

Dodatkowo planowane jest uruchomienie połączeń międzynarodowych - w pierwszej kolejności do Republiki bialeńskiej na teren Departamentu Lisewskiego. Jest to związana w faktem bliskiej współpracy przemysłu Nan Di z bialeńskimi przedsiębiorstwami na terenie tego departamentu Rzeszy Bialeńskiej. Konieczne jest przede wszystkim uruchomienie połączenia lotniczego z Razornem. Jednak Linie Lotnicze Air Nan Di zamierzają wejść również na szerszy rynek mikronacyjnej komunikacji lotniczej. Z racji związków Gubernatora w Palatynatem Leocji jest planowane połączenie lotnicze z tą oceaniczną wyspą.

[Obrazek: e4QVk1Z.png]
PA-380-800 obsługujący połączenia dalekodystansowe na lotnisku w Wiecznym Mieście.

Ponieważ rodzime Zakłady Lotnicze "Shigon" są obecnie zajęte produkcją na potrzeby powstających Powietrznych oraz Morskich Sił Samoobrony, nie ma na razie możliwości zakupu samolotów komunikacyjnych na rynku wewnętrznym. Dokonano więc zakupu odpowiednich maszyn w bialeńskich Zakładach Lotniczych "Ronon Air Tech", przy czym część z tych maszyn została wyprodukowana w filii na terenie Nan Di.

Samoloty wykorzystywane w Liniach Lotniczych "Air Nan Di".

W celu realizacji lotów dalekodystansowych Linie Lotnicze Air Nan Di zakupiły w Zakładach Lotniczych Ronon Air Tech cztery samoloty - dwa typu RAT PA-380-800 oraz dwa nieco mniejsze RAT PA 340-200. Samoloty te będą wykorzystywane do lotów poza kontynent Nordaty np. do Bialenii lub leocji, a w przyszłości może do innych odleglejszych miejsc Mikroświata.

RAT PA-380-800

[Obrazek: rHAkUkC.png]

[Obrazek: 0VejBUH.png]

[Obrazek: jouBFVn.png]

Jest to dwupokładowy, czterosilnikowy, szerokokadłubowy samolot pasażerski o dużej ładowności i dużym zasięgu - samolot przeznaczony głównie do lotów międzykontynentalnych.

Pojemność pasażerska:
- trzy klasy 555 miejsc
- dwie klasy 575 miejsc
- jedna klasa (max) 853 miejsca

Długość: 72.72 m
Rozpiętość skrzydeł: 79.75 m
Wysokość: 24.09 m

Masa własna: 227000 kg
Masa startowa max: 575000 kg
Masa ładunku max.: 84000 kg

Napęd: 4 x silnik odrzutowy 322-357 kN.

Prędkość max.: 945 km/h
Prędkość przelotowa: 903 km/h
Pułap (praktyczny): 13100 m
Zasięg: 14800 km

RAT PA-340-200

[Obrazek: 6oIN6HA.png]

[Obrazek: i8lNJqN.png]

[Obrazek: o2bihc3.png]

Szerokokadłubowy, czterosilnikowy samolot pasażerski przeznaczony do na długich dystansach. Samolot stanowi rozwinięcie PA-330, od którego odróżnia go w zasadzie tylko liczba silników i zwiększony zasięg.


Pojemność pasażerska:
- trzy klasy 261 miejsc
- dwie klasy 303 miejsc

Długość: 59.39 m
Rozpiętość skrzydeł: 60.3 m
Wysokość: 17.03 m

Masa własna: 118000 kg
Masa startowa max: 275000 kg

Napęd: 4 x silnik odrzutowy 139-151 kN.

Prędkość max.: 914 km/h
Prędkość przelotowa: 871 km/h
Pułap (praktyczny): 12500 m
Zasięg: 14100 km

W celu wykonywania połączeń na kontynencie Nordaty, głównie do niektórych miast Brodrii oraz państw ościennych zakupiono 6 samolotów  średniodystansowych typu RAT PA-330-200.

RAT PA-330-200

[Obrazek: ARTzDju.png]

[Obrazek: krPQnzJ.png]

[Obrazek: KKwflmi.png]

Szerokokadłubowy, dwusilnikowy samolot pasażerski przeznaczony do lotów na średnich i długich dystansach.

Pojemność pasażerska:
- jedna klasa max. 406 miejsc
- dwie klasy typowo 247 miejsc

Długość: 58.82 m
Rozpiętość skrzydeł: 60.3 m
Wysokość: 17.39 m

Masa własna: 120600 kg
Masa startowa max: 242000 kg

Napęd: 2 x silnik odrzutowy 287-316 kN.

Prędkość przelotowa: 871 km/h
Pułap (praktyczny): 12500 m
Zasięg: 13450 km

Dla zabezpieczenie połączeń lokalnych, głównie wewnątrz Protektoratu Nan Di linie lotnicze zakupiły 12 samolotów RAT PA-318-100. 

RAT PA-318-100

[Obrazek: FOOg33h.png]

[Obrazek: 25NMmhA.png]

[Obrazek: KKwflmi.png]

szerokokadłubowy, dwusilnikowy samolot pasażerski przeznaczony głównie do lotów na krótkich trasach - opracowany specjalnie do połączeń krajowych.

Pojemność pasażerska:
- jedna klasa max. 132 miejsca
- jedna klasa typowo 117 miejsc
- dwie klasy typowo 107 miejsc

Długość: 31.44 m
Rozpiętość skrzydeł: 34.10
Wysokość: 12.56

Masa własna: 39500 kg
Masa startowa max: 68000 kg

Napęd: 2 x silnik odrzutowy 96-106 kN.

Prędkość max: 871 km/h
Prędkość przelotowa: 829 km/h
Pułap: 11900-12500 m
Zasięg (typowy ładunek): 5740 km
Zasięg (przebazowanie): 7800 km




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości