• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Indywidualny tok studiów [Łukasz Robert]
#21
Cytat:Wnioski: zmniejszyć produkcję telefonów albo w ogóle przynoszenia ich do szkoły.
Obniżenie produkcji to absurd... o tym decyduje rynek. A kwestia używania lub nie w miejscach gdzie jest to nieporządane?

Są dwa wyjścia:
- urządzenia zakłócające sygnał,
- nakaz deponowania urządzeń przy wejściu na dany obiekt.

W sumie nie co jest bardziej ekonomiczne? Przy takich obiektach jak szkoła to szafki depozytowe będą słono kosztować... bo potrzeba ich sporo. Inna sprawa, że żaden przymus (zakaz) nie zadziała, gdy nie ma skutecznego mechnizmu jego egzekwawania.

Oczywiście jest trzecie wyjście... nauczyć ludzi kultury korzystania z takich urządzeń - to ostatnie to oczywiście żart, bo jest to niewykonalne w praktyce.
Marszałek Wielki Ronon Dex
Dowódca Sił Zbrojnych Republiki Bialeńskiej
Przewodniczący Bialeńskiej Partii Demokratycznej

[Obrazek: UGrVBjc.png] [Obrazek: YF1wTjf.png]
#22
Cytat:W edukacji nie ma nic gorszego niż nowinkarstwo. Te wszystkie postmodernistyczne pomysły typu "szkoła fińska" to absurd. Żeby się czegoś nauczyć, to trzeba poświęcić sporo czasu, a do tego w wieku szkolnym potrzebny jest przymus. Bycie zadowolonym i brak stresu nie jest celem edukacji. Jakoś tak się składa, że rozwijają się kraje, które mają ciężkie szkoły. Dla postmodernistycznych pedagogów największym złem jest "szkoła pruska", ale to właśnie te szkoły kształciły geniuszy, którzy zrobili z Niemiec potęgę i byli wykorzystywani również przy budowie potęgi Stanów Zjednoczonych. Coraz bardziej promowane szkoły bez ocen promują lenistwo i uczą nihilizmu.

Problemem polskiego szkolnictwa nie jest "zacofanie", ale coraz większe rozprężenie.

Szkoła fińska to trochę zły przykład i za zły wzór do naśladowania. Tamtejsze szkolnictwo jest specyficzne, ponad 90% tamtejszego społeczeństwa kończy college.

Zobaczmy jak wygląda dzień w azjatyckich szkołach:

https://www.youtube.com/watch?v=KQ3WyM4MzqU

https://www.youtube.com/watch?v=WMPWJlacQVw

https://www.youtube.com/watch?v=GxFEJNXz_rc


Chińska szkoła wygląda najbardziej ciekawie. Wink
dr net prawa Hewret von Thorn
Senior Domu von Thorn
Książę monderski
#23
> Zobaczmy jak wygląda dzień w azjatyckich szkołach

Ja oglądałam dużo wideo ze szkół japońskich, i muszę wam powiedzieć że te Japońce to faktycznie banda zwyroli.
[-] 1 użytkownik podziękował za ten post:
  • AndrzejSwarzewski
#24
Na podstawie dowolnych źródeł dokonam wyboru. Mikronacja w ujęciu społecznym jest grupą jest grupą
1. małą/dużą,
2. ekskluzywną/inkluzywną,
3. formalną/nieformalną,
4. wtórną/pierwotną.
Proszę również odpowiedzieć na pytanie, czy mikronacja jest grupą zadaniową. Odpowiedzi nie musisz uzasadniać, ale je przemyśl, bo poproszę o uzasadnienie jednej z odpowiedzi.
#25
1. małą
2. inkluzywną
3. nieformalną
4. pierwotną
5. nie
Prezes Bialeńskiego Zarządu Cywilnej Przestrzeni Powietrznej, Dyrektor Flex Medycyna, Przewodniczący Partii Bialenia i Wolność, Minister Spraw Wewnętrznych.
[Obrazek: 617359.png]

[Obrazek: IcBdnWs.png]
#26
Dlaczego uważasz, że mikronacje są grupami nieformalnymi, skoro opieramy się na określonej strukturze, mamy organy kontroli i przypisane role?
#27
Przepraszam bardzo. Myślałem, że chodzi pod względem realnym. Oczywiście jak tak to jest formalna.
Prezes Bialeńskiego Zarządu Cywilnej Przestrzeni Powietrznej, Dyrektor Flex Medycyna, Przewodniczący Partii Bialenia i Wolność, Minister Spraw Wewnętrznych.
[Obrazek: 617359.png]

[Obrazek: IcBdnWs.png]




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości